mikä vaatehulluus...

Pariin viikkoon ei ole taas kuulunut. Ihan siitäkin syystä, että oon ottanut kunnon tehokuurin Rudin kuvaamiseen. Tai pikemminkin vaatteiden kuvaamiseen. Oon pitkään halunnut tehdä postauksen mulle hyvin tärkeästä aiheesta eli lasten vaatteista. Kuten olen aikaisemmin jo maininnut täällä blogissa, mulle on äärettömän tärkeää, että mun lapsen vaatekokonaisuudet miellyttää mun silmää ja kokoajan tärkeämmäksi kriteeriksi nousee vaatteiden laadukkuus. 
Ei voi kun kehua Vimman housuja nämä meni 62-80 kokoon asti. 

Toki silloin kun lapsi oli ihan pieni, en panostanut niinkään siihen laatuun. Useampi vaatekerta kului päivässä ja muutenkin vaatteet jäi pieneksi alle parissa kuukaudessa. En kokenut mitään järkeä panostaa merkkivaatteisiin. Toki silloinkin vaatteiden ulkonäkö oli kuitenkin tärkeätä.


 Nyt kun Rudi on vähän isompi ja vaatteet ehtii käytössä olla jo useamman kuukauden niin olen halunnut alkaa panostaa merkkeihin ja laatuun. Toki kallis merkki ei aina takaa laatua, todellakaan. Ja nyt kun lapsi on rymy-iässä, entistä vähemmän uskallan pukea mitään merkkivaatteita, koska pelkään niiden menevän rikki tai tahraisiksi.

ihanat Addun housut. nyt jo niin loppuun kulutetut.

Meidän vaatekaappi täyttyy myös Lindexin, Zaran ja ihan perus markettien vaatteista. Ihan mitä vain kirppareilta löytyy. Niissä on hyvä rymytä ulkona. Eikä haittaa vaikka menisi rikki. 



Tän kesän hitti on meillä ehdottomasti ollut leopardi kuvio. Aluksi jännitin noinkohan se sopii pojalle, mutta turhaan. En halua liikaa korostaa "poikien" ja "tyttöjen" värejä tai kuoseja. 

 Toinen ehdoton hitti on ollut Gugguun tupsu lippis. En itse niin välitä Gugguun vaatteista ja ne ei ole meidän pojan muodoillekkaan kovin sopivia. Toi lippis on kuitenkin aivan huippu!





Nämä pöksyt on blogissa vilahtanut aikaisemminkin. Nää on vaan niin kivat. Alunperin ostin ne Rudin synttäriksi osana juhlavaatteita, mutta näistä kuoriutuikin kivat kesäpöksyt. Nää siis kolmantena suosikkina.

Kommentit

Suositut tekstit