ensimmäinen

Moikka!

Täällä kirjoittelee 21-vuotias äiti Pia Vantaalta. En suinkaan ole aina asunu täällä. Muutettiin viime syksynä Hyvinkäältä, jossa oon asunut koko ikäni. Oon tällä hetkellä hoitovapaalla kotona vuoden ikäisen poikani Rudin kanssa. Perheeseen kuuluu myös Rudin isä, mun mies Ale. Ensi syksynä koittaa paluu työelämään.



Oon aina tykännyt kirjoittamisesta. Blogin aloittaminen on ollut haave jo pitkään. Ongelma on ollut aiheen puuttuminen. Kun aloin tarkemmin miettimään, mitkä asiat on lähellä mun sydäntä ja millaisia asioita pohdin melkeimpä päivittäin, oli aiheen keksiminen sittenkin aika helppo homma. 
  • Mun elämäni tärkein asia on perhe ja ystävät. Perheen kanssa vietän päivittäin aikaa. (Koronan takia tällä hetkellä kaiken aikani..) Ystäviä nään aivan liian harvoin, mutta silloin kun nään, meillä on aina varmasti hauskaa.
  • Päivittäin selaan facebookin mamma-ryhmiä ja muutenkin uutisia ja ärsyynnyn epäkohdista, joita siellä huomaan. (Ja nämä asiat ovat siis vain mun mielipiteitä)
  • Ja melkeimpä päivittäin aamuisin tuijotan poikani vaatehyllyä jopa 20 minuuttia miettien mitä ihmettä puen lapselle päälle jotta asuyhdistelmä miellyttäisi mun silmään.. ja hetken päästä kulutan aikaa puoli minuuttia siihen kun valitsen omat vaatteeni.. Onkohan muilla näin "isoja" ongelmia? 
Eli tiivistettynä: blogini aiheina ovat perheen arki, lasten vaatteet, itseensä panostamisen harjoittelu ja mun mielipiteitä maailman menosta. Jos aiheet kiinnostaa edes pikkasen, jää seurailemaan mitä saan aikaseks kirjoteltua.



Kommentit

Suositut tekstit